maanantai 1. joulukuuta 2014

kruunukorkista magneetti.

Joulu lähestyy, mutta lorvikatarri vaivaa. En ole saanut edes joulukalenteria hankittua. Olen treenannut sisäisen jouluihmiseni etsintää, mutta mälsä marraskuu pääsi taas kerran yllättämään. Vuoden ynseimmän kuukauden ajan olen antanut autopilotin hoitaa arjen pakolliset rutiinit. Ja oho - nythän onkin jo joulukuu.

Joulukuun ensimmäisenä blogissa aukeaa kuitenkin ensimmäinen luukku. 


Keräsin muksuna kruunukorkkeja. Mulla on edelleen tallessa osa korkeista ja olen pohtinut, mitä kivaa niistä voisin askarrella. 

Osa korkeista päätyi magneeteiksi. Helppoja tehdä, ei tarvita kuin mieleisiä korkkeja, pikaliimaa ja niitä magneetteja (käytin näitä suuria ja keskikokoisia Clas Olsonin malleja). Tässä tapauksessa tarvittiin myös vähän "koroketta" magneetin alle, minä käytin paksummasta pahvista leikattuja korokepaloja.

Muistatko vielä nämä? mutta missä on Hugo?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti